Tuesday, 18 February 2020

19/02/20


ქართული
  • ასო-ბგერა "ჯ"-ს გაცნობა გვ.76
  • დაასრულონ დიდ რვეულებში  "ჯ"  და "ჯუჯა"
ენის გასატეხი(ლექსი): 
"ჯანსულმა და ჯმუხა ჯარჯიმ
ჯადოქარზე გაიმარჯვეს, 
ჯახი ჯუხი აღარ გააქვს,
 ჯოხის ხმლებს და აბჯარ-ხანჯლებს"

პ.ს. ქართულის ორივე რვეული ჩემთანაა, არ ეძებოთ 😊😍

მათემატიკა
  • სავარჯ. 2, 3, 6, 7.ამოცანა ჩაწერონ მხოლოდ მაგალითის სახით. 
  • გაარკვიონ ამოცანაში რა ვიცით?  რა არ ვიცით? რა უნდა გავიგოთ და როგორ? რა მოქმედება უნდა შევასრულოთ? რატომ ვასრულებთ გამოკლებას და არა მიმატებას? ამოცანას გავცეთ სრულყოფილი პასუხი, ისევე როგორც ნებისმიერ კითხვას!!




მშობლებო!!!

ძვირფასო მშობლებო! ჩვენი კლასგარეშე აქტვობა მოსწავლე- ახალგაზრდობის სასახლეში( თეატრში არაა!!!!) გადადო მარტისთვის, არდადეგების შემდეგ რომ დავბრუნდებით. დანარჩენს გეტყვით პირადად.

18/02/20

მათემატიკა 
  • სახელმძღვანელოში გვ. 79 ზეპირად.
  • სავარჯიშო 8 და 9 რვეულში ( იხ.ფოტო) ამოცანა წაუკითხეთ, გაიაზრონ კარგად. ჩაწერონ მხოლოდ მაგალითის სახით. გაარკვიონ ამოცანაში რა ვიცით და რა არა, რა უნდა გავიგოთ და როგორ? რა მოქმედება უნდა შევასრულოთ? რატომ ვასრულებთ გამოკლებას და არა მიმატებას? ( ან პირიქით) ამოცანას გაეცით სრულყოფილი პასუხი!!!!
  •  დიდ რვეულებში გვ,69.
 პ.ს. თუ რომელიმე გვერდი აქვთ გამოტოვებული შეავსონ


ქართული
  • დედაენაში გვ.44 კითხვით კარგად.
  • ანდაზები სასწავლი, რვეულში გადაწერონ პირველი და მესამე ანდაზა
  • გადაწერონ შემდეგი სიტყვები და მიუწერონ მრავლობითი ფორმები: წერო, წიწაკა, ძაღლი.
  • გამოცანა:                                                                                                                         "წითელი ტომარა,                                                                                                                   ყვითელი მარცვლები,                                                                                                                 შიგ ენა ჩავაწე,                                                                                                                               დამწვა და ავცრემლდი"  
ბუნება: დიდ რვეულებში გვ 44 გააფერადონ და ხაზებით შეაერთონ.